"Berniagalah kamu kerana sembilan persepuluh punca rezeki adalah dalam perniagaan"

Thursday 14 November 2013

rm20 segera...beli produk smbil berniaga..


Create your own banner at mybannermaker.com!














Adakah Gaji Anda Cukup? Mungkin kenyataan ini persoalan yang terbuka tanpa ditujukan kepada golongan tertentu. Kebanyakan masyarakat atau rakyat di Malaysia mempunyai hutang seperti hutang kereta, rumah, kad kredit, pinjaman peribadi, alat elektrik dsb. 

Macam-macam kita fikir cara untuk membayar hutang-hutang tersebut. Ada yang mengambil jalan mudah dengan pinjam dengan ALONG. Jalan mudah disebabkan nama disenarai hitam ccris, ctos dsb, dan susah untuk mendapatkan pinjaman dari bank. Jalan MUDAH yang akan mengundang masalah besar kepada peminjam dengan bunga atau faedah yang dikatakan tinggi.  

Kita harus ingat mengenai hutang yang disebut oleh Nabi Muhammad s.a.w. menurut riwayat al-Baihaqi iaitu,
" Berhati-hatilah kamu dalam berhutang kerana hutang itu menimbulkan kerisauan di malam hari dan kehinaan di waktu siang"


Menurut Riwayat at-Tarmizi,
hadith:Daripada Abu Hurairah r.a katanya:Rasulullah s.a.w bersabda " roh "orang mati" yang beriman tergantung(diawang-awangan) dengan sebab hutangnya -sehinggalah hutangnya dibayar oeleh warisnya atau org lain."


Sebenarnya hutang ini merupakan perkara yang boleh diselesaikan. Adakah cepat atau lambat sahaja penentunya, jika kita berani menghadapi dan memikirkan jalan penyelesaiannya.

 Konsep ikhlas, yakin dan tawakkal mesti ada. Anda kena yakin bahawa rezeki milik Allah. Allah dah tentukan rezeki kita masing-masing dan anda kena berusaha.Setiap sesuatu yang kita inginkan mesti bermula daripada usaha.Saya seperti anda, ingin MENCARI PELUANG untuk jana pendapatan sampingan memandangkan saya seorang pelajar,saya tahu dunia sekarang ini makin mencabar...ekonomi perbelanjaan semakin tinggi... Saya berdoa agar ALLAH tunjukkan jalan untuk menjana pendapatan....alhamdulillah...sy temui bisnes ini..





 
  







Apa Itu RM20 Segera??



RM20 Segera merupakan satu perniagaan berjual beli laman web atau dgan kate lain ''bisnes online''



2. Apa produknya, atau apakah barangan yang dijual?



Produknya adalah laman web itu sendiri.bile anda dh join program bisnes ni...anda akan dberikan lman web rm20segera anda sendiri.. klik sini  untuk tengok contoh lman web rm20 segera yg akn anda dpt.... Anda juga akan diberi “Banner Iklan” milik anda sendiri secara percuma.antara banner yg diberi:















banner ini anda boleh digunakkan utk promo bisnes2x dkat blog anda....bila org klik dkat banner.. automatik terus ke dalam laman web anda sndiri....senang kann??

selain itu anda juga diberi buku-buku e-book percuma...lebih kurg 10 e-book percuma yg dberikan kpd anda bila join bisnes ni..antra e-book yg dberi:


Panduan Asas Affiliate

Panduan Membina Laman
Web Perniagaan

63 Killer Marketing
Strategies


Bina Blog dalam
Masa 3 Minit Sahaja
Cara Upload Laman Web
Dengan Mudah

Million Dollar Email
Cara Mendapatkan Beribu-ribu
Pelawat Dengan Mudah
 
Six-Figure Secrets:
100 Powerful Promotion Tactics!

The 30 Minute Marketing

Cara Promosi Menggunakan
Yahoo Group



ingin mengetahui dengan lebih lanjut Layarilah sepenuhnya web rm2o segera ini...




3. Berapa ek harga laman web tu???



Harganya cuma RM20(modal), sekali seumur hidup.memang tak rugi  sebab anda bukn sahaja dpt laman web rm20segera ....anda juga akan dapat 10 e-book percuma dan juga banner utk dibuat promosi.



4. Apa yang kita dapat setelah membayarnya?



Anda akan dapat satu laman web rasmi milik anda sendiri. link laman web trsebut tlah  dpindah milik mnjadil link refferal anda sendiri apabila anda join bisnes ni...



5. Apa yang perlu kami buat selepas membelinya?



Tugas anda, mudah saja, iklankan laman web anda itu di mana-mana saja yg anda mahu.

Tempat paling mudah yang anda boleh promote adalah melalui akaun Facebook anda. Anda ada akaun facebook?Lagi mudah bukan..

Lagi 1 adalah dengan membuat blog sendiri..jika anda mempunyai blog, anda juga boleh promote bisnes ini melalui blog anda.

Dalam akaun rm20 segera ada bantuan banner, anda pergi ke link banner itu,copy dan paste kan ke dalam blog anda dalam gadget iaitu di html .


Di dalam facebook,anda boleh masuk group atau page tentang iklan2 percuma atau iklan online anda boleh promote bisnes anda disitu pun boleh.

Turut disediakan gak di dalam web anda nanti nama2x laman pengiklanan yang percuma dn berbayar untuk dibuat promosi laman web anda nanti....

Yang penting,anda kena banyak bersabar dalam buat bisnes ini.
Bila ada downline join anda,anda akan terima email yang ada orang join anda.
Selepas itu,hantar email kepada si downline baru anda dan follow up mereka sampai mereka join.

 Anda juga boleh sms mereka tanya sama ada mereka berminat mahupun tidak.

 Selepas downline anda sms butiran bayaran, suruh mereka isi butiran bayaran di  ruangan kosong dalam rm20segera mereka.
 Selepas anda dapat email macam ini ,anda boleh aktifkan downline anda disini.

Ayat promosi boleh berubah-ubah mengikut kreativiti anda sendiri..

Yang penting anda perlu semak bahawa akaun bank anda ada sebarang transaksi/ transfer ataupun tidak.

Jika ada sebarang pertanyaan atau kemuskilan boleh email saya.

Dengan apa yang saya beri ini,saya harap anda dapat faham apa yang saya jelaskan dan bagaimna cara2 untuk promosi.





6. Mcm mne ek duet bleh masyuk??

semakin byak anda post  laman web rm20segera anda di group2x facebook,blog,twitter dan laman2x web pengiklanan yg lain,sudah tentu rmai org yg akan terbaca post anda,apabila mereka berminat ,sudah tentu mereka akan mndaftar di laman web anda dan mereka akan bank in modal sebanyak rm20 ke dalam akaun anda tersebut.so bila mereka dh bank in duit ke dlm akaun anda, mereka akan menghantar satu pesanan ringkas (SMS) terus ke telefon bimbit anda untuk pengesahan. Kemudian, tugas anda cuma login ke laman web anda, dan aktifkan akaun web pembeli tersebut untuk kegunaannya pula.dengan ini barulah mereka dkira sbg active member dan mreka  boleh mula buat bisnes yg mcm anda buat.

7.sebab ape prlu join bisnes ni??



bisnes ini menawarkan 2 in 1 service....iaitu dmana kita mndaptkn produk ebook sambil berniaga. 1)join bisnes ni. 2)dpt 10buah ebook. 3)dpt link referral(utk mnjlnkn perniagaan ini)..



=100% komisyen milik anda!! 
=Anda taja, anda yang dapat komisyen,bukan admin atau upline atau downline. 
=Web promosi percuma!!

=Tanpa melalui akaun bank admin!(terus ke dalam akaun anda sndiri)  

=tiada sistem piramid 

=dapat e-book free;-
  1)panduan asas affiliate
  2)panduan mmbina lman web perniagaan
  3)63 killer marketing strategies
  4)bina blog dlm mse 3mnit shj
  5)cara upload lmn web dgn mudah
  6)million dolar email
  7)cara mndptk beribu2x pelawat dgn mudah
  8)six figure secret:100 powerful promotion tactics
  9)the 30 minute marketing
  10)Cara Promosi Menggunakan yahoogroup
=Komisyen terus ke akaun bank ANDA!! 

=Terima SMS duit dah masuk ke AKAUN!!! 

=Promote bisnes ini dimana-mana iklan percuma mahupun Facebook anda! 

=Bukan skim cepat kaya
=Bukan MLM


ape yg perlu ada utk join bisnes ni??

yang penting ,anda perlu ada akaun bank kerana downline anda akan bank in terus duit ke dalam akaun anda

ya


8. Kalau kami malas nak iklankan, apa yang kami dpt?



Tak dapat apa-apa la. Do nothing, you get nothing... Ingat usaha tangga kejayaan. Tiada perniagaan yang tidak memerlukan usaha dan pengiklanan. Semuanya memerlukan pengiklanan, jika tidak, produk tidak akan terjual dan tidak dikenali. Cuma dalam bisnes ini, usaha anda hanyalah di hujung jari. Tak perlu naik kereta,bot,kereta api,skuter,komuter ataupun lain2x dan tak perlu tuang minyak. Cuma tekan je komputer, buka internet, sejam dua jam ikut suka anda depan komputer buat pengiklanan dan cek laman web. Tutup, dan luangkan masa bersama keluarga tanpa gangguan sambil terima SMS duit telah masuk berkali-kali tanpa henti. Lagi rajin anda buat, lagi banyak rezeki anda dapat.INSHAA ALLAH..



Note : Perniagaan ini telah direka oleh seorang genius yang tidak sukakan perniagaan bersistem tetapi menguntungkan. Perniagaan ini adalah telus dan tidak ada apa-apa yang tersembunyi. Anda beli, anda dapat, dan anda pula menjualnya tanpa perlu membeli lagi. Jual seberapa banyak yang anda mahu. Iklankan sebanyak mana yang anda mahu secara percuma ataupun berbayar di dalam internet. Perniagaan milik anda, web milik anda, andalah bos, andalah kuli. Perniagaan yang murah, mudah, dan tiada risiko. 

so, apa tunggu lagi?? Daftarlah segera.klau x join memang x nmpak pergerakan bisnes ni.bile dah join baru taw.yang penting usaha


KLIK SINI..untuk mndaftar


 DW






                                       
                                                       TESTIMONI
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cik Suriati, Kuala Lumpur
" Memandangkan modal ciput iaitu RM20 shj saya beranikan diri untuk sertai RM20segera. Masa terluang waktu malam saya gunakan untuk promot kat kawan2..hasilnya amat memuaskan..saya dah dapat RM500 dalam masa beberapa hari sahaja. Petuanya senang aje hantar email kat kenalan kita , letak kat face book atau masa chating dengan kawan2. 

En. Saufi, Sungai Petani, Kedah
" Jom kita jana income bersama RM20segera.com. 100 komisen, taja je duit terus masuk ke akaun bank. Yang bestnya kat sini, kita dapat sms kalau ada orang join bawah kita. Tugas kita login dan aktifkan je  Tak perlu ragu-ragu no hp penaja pun ada, senang untuk dihubungi"

Cikgu Wan, Perak
" Program Rm20Segera memang hebat, saya join baru 2 minggu dah dapat RM300. Saya join masa promosi dulu. Jangan takut ini program 100% komisyen, tak ada maknanya SCAM, anda rajin anda dapat duit"

En Anuar Nazir, Sentul, KL
" giler gempak program ni..mule2 ingat ragu2 gak nk masok mende ni..tapi cube la jugak sebab modal die rendah..tngok2 sehari lpas bank-in RM20 ke dlm acc bank upline..saye terime sms yang kate RM60 telah dimasokkan ke acc bank saye..lpas ni nk promosi giler2 la web saye..thankz to poad ( my upline ) coz kenalkan saye ngan RM20segera ni.

En Syah Zul, Kota Bahru, Kelantan
" dgn hnye modal serendah Rm20,sy bjye mdpt Rm300++ dlm mse 5 hari je.. mmg untung ble join system n.. ini dpt dpt mnambahkn pndaptan harian tnpa perlu bkerja...."

En Ridzuan, Seremban, Negeri Sembilan
" hanya bermodalkan rm20.00 saya dapat wang tiap-tiap hari tanpa bekerja..."
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


SEMPOII!!

Program bisnes online..Modal Serendah Hanya RM20.00.TAPI
JANA SEHINGGA lebih RM12k sebulan..Jgn lepaskan peluang!!


 sila klik sini untuk mndaftar..



=100% komisyen milik anda!! 
=Anda taja, anda yang dapat komisyen,bukan admin atau upline atau downline. 
=Web promosi percuma!!
=Tanpa melalui akaun bank admin! 
=Anda taja, anda dapat komisyen 100%! 
=TIADA SISTEM PIRAMID! 

=Komisyen terus ke akaun bank ANDA!! 
=Terima SMS duit dah masuk ke AKAUN!!! 
=Duit masuk bertubi-tubi ke dalam akaun anda! 
=Promote bisnes ini dimana-mana iklan percuma mahupun Facebook anda! 
=Bukan skim cepat kaya



CARA2NYA_ 
step 1- Masuk ke dalam link yang diberi http://www.rm20segera.com/?r=hunoaz  isi dengan betul butiran anda.
step 2- Bank in ke dalam akaun bank yang bernama hussain  sebanyak RM20 (MODAL)
step 3- Hantar butiran bank in duit kepada no telefon saya dan dalam akaun rm20 segera anda. 
step 4- Saya akan aktifkan keahlian anda secepat mungkin 
step 5- Anda sudah boleh buat income ! 
.. Cepat ,sebelum orang lain sertai. Takkan mahu jadi org terakhir join.. 

NIKMATI LIMPAHAN RM20 BERTERUSAN KE AKAUN ANDA SEKARANG!! Nak keluar dari kesempitan hidup? DENGAN RM20 JE ..MAMPU MENGUBAH HIDUP ANDA..?? PULANGAN BESAR..MODAL KECIL?? Hari2 Masyyukkk!!! DAFTAR SEGERA!

sebarang pertanyaan boleh email sy ... ijoy_man@yahoo.com




income yg akn anda dpat mengikut bilangan downline anda..xperlu susah2x , dapat 2 org sehari pun dah ckup...sbulan anda bleh dapat rm1200...ok dah tuu

masyukk!!


dah kluar paper dh pun...

modal 2 keping rm10 sahaje...











Pertanyaan BIASA YANG DITANYA (FAQ). Untuk memudahkan anda FAHAM SISTEM INI.

1. Adakah perniagaan ini merupakan syarikat MLM, Direct Selling, Skim Pelaburan atau Skim Cepat Kaya?
Bukan. Perniagaan ini adalah perniagaan jualan yang biasa. Bukan pelaburan yang menjanjikan pendapatan tetap. Kami menawarkan pakej reseller kepada pembeli kami. Jika anda menaja keuntungan 100% milik anda dan pembayaran terus dibuat ke akaun anda bukan admin.

2. Bagaimanakah untuk mempromosikan program ini?
Untuk mempromosikan program ini ruangan khas dan panduan promosi  telah disediakan. Anda boleh mengekses pautan ini jika keahlian anda telah diaktifkan.

3. Siapakah yang mengaktifkan keahlian?
Keahlian ahli baru akan diaktifkan oleh pihak penaja bukannya admin. Sila pastikan anda mengisi borang butiran transaksi bagi membolehkan penaja anda mengaktifkan keahlian anda. Jika keahlian anda masih lagi belum aktif dalam masa 24 jam sila sms atau email penaja anda. Jika anda gagal menghubungi penaja anda sila email kepada rm20segera@gmail.com

4.Bagaimanakah untuk mendapatkan produk ebook yang disediakan.
Ebook boleh terus di download dari laman keahlian anda. Login terlebih dahulu dan klik pada laman download ebook (hanya untuk ahli berbayar). Kami akan cuba untuk senantiasa mengemaskini ebook-ebook terkini untuk bacaan anda.

5.Bagaimanakah untuk menyertai program ini?
Mudah sahaja, daftar keahlian sebagai free member dan login serta  key in  username dan kata laluan anda. Langkah seterusnya pergi ke pautan klik di sini untuk aktifkan keahlian anda. Sila buat pembayaran RM20 kepada penaja anda dan isi butiran transaksi. Jika bayaran dibuat mengunakan internet banking sila copy paste maklumat ke dalam ruangan ini. Jika bayaran mengunakan cara bank in. Sila masukan Nama Bank, Tempat dan Jumlah serta Nama Penerima.Anda juga digalakkan menghantar sms kepada penaja anda contoh RM20Sesegera usernama_anda MBB RM20 14/12/09 4.10 pm bagi mempercepatkan pengaktifan keahlian anda.

6. Bagaimanakah penaja ingin mengaktifkan keahlian peserta baru?
Sebagai penaja anda bertangungjawab mengaktifkan keahlian ahli baru yang telah membuat pembayaran kepada anda. Untuk mengaktifkan keahlian ahli baru anda perlu login dan klik di pautan Klik disini untuk semak dan aktifkan. Sila pastikan downline anda mengisi borang transaksi. Sekiranya borang transaksi tidak diisi, maklumat downline untuk diaktifkan tidak dipaparkan. Anda juga boleh menyekat keahlian downline tajaan jika terdapat pemalsuan pembayaran.

7. Bagaimanakah sekiranya saya terlupa kata laluan?
Mudah sahaja anda hanya perlu klik di sini dan kata laluan akan dihantar ke alamat email anda.













1 comment: